Garantie en klachten Webshop

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. U kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@nailhouseharen.nl

Garantie en klachten nagelsalon

Je hebt 7 dagen garantie op je nagels. Is er binnen die tijd iets niet goed, meld dit dan, dan kunnen we het kosteloos oplossen. 

Afhankelijk van de klacht, kunnen er na deze periode kosten in rekening gebracht worden voor reparatie.

Garantie vervalt als je met chemicalien in aanraking bent geweest zonder handschoenen, en bij pulken, trekken of bijten.

Op werkdagen tussen 8.30 en 9.00 uur plannen wij tijd in voor eventuele klachten en/of reparaties.